Veel gestelde vragen voor Prerent.nl

Staat uw mobiele douche unit of mobiele badkamer vraag er niet tussen? Vraag het Prerent.nl

Vul het aanvraagformulier op de homepage in, of stuur een WhatsApp bericht met je gegevens en we nemen binnen 24 uur contact met je op om het te regelen.

Naast ons eigen bedrijf werken we ook nog elders in loondienst, tijdens die werktijden kunnen we helaas de telefoon niet opnemen, daarom kun je ons het beste bereiken door het contactformulier in te vullen of een WhatsApp bericht te sturen. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Helaas.. we kunnen snel.. we willen snel..  maar dezelfde avond gaat helaas niet lukken. Bel ons of stuur ons een WhatsApp bericht en we overleggen met je wanneer we kunnen komen. Natuurlijk afhankelijk van beschikbaarheid.

 

Vrijdagmorgen of vrijdagmiddag is het eerst volgende moment dat we langs kunnen komen met een tijdelijke douche. Natuurlijk afhankelijk van de beschikbaarheid.

Onze vaste bezorgdag is vrijdag. We overleggen met je of we ‘s ochtends of ‘s middags komen.

Op je eigen terrein mag je het zelf weten. Maar zet je de mobiele badkamer neer op gemeente grond, dan heb je er mogelijk een vergunning voor nodig. Voor informatie hierover kun je bij je eigen gemeente terecht, dit doen wij niet voor je. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor.

Ja, graag! Jij weet immers waar je hem het liefste hebt staan, dus we zetten hem graag gelijk op de juiste plek neer, met aanwijzingen van jou.

Zolang als je zelf wilt, maar met een minimale huurtermijn van twee weken. En na 5 weken wordt het tarief goedkoper, neem contact met ons op en informeer naar de voorwaarden.

Dat is afhankelijk van andere reserveringen, in 90% van de gevallen is dit mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op wanneer je denkt dat de verbouwing langer gaat duurt dan je had gepland.

Omdat wij de douche speciaal voor jou hebben gereserveerd, en daarom niet hebben kunnen aanbieden aan iemand anders die zijn/haar badkamer aan het verbouwen is, kun je je geld niet terug krijgen.

Jazeker, deze vindt je in de algemene voorwaarden. Zo moet je het gehuurde bijvoorbeeld ook verzekeren als deze bij je staat. Neem hierover contact op met je eigen verzekering.

Wij verwachten dat je hem weer in dezelfde staat terug geeft als dat we hem bij je hebben afgeleverd, als je dat niet doet brengen wij € 59,- in rekening.

Wij komen vanuit het mooie Midwolda, des te verder we moeten rijden en dus onderweg zijn, des te hoger de servicebijdrage.

Ja, wij verhuren ook buiten de provincie. We zullen de servicebijdrage dan per aanvraag bekijken, gebruik hiervoor het contactformulier. Wij hebben ook collega verhuurders, wanneer wij denken dat je beter af bent bij een collega verhuurder, zullen wij je met alle liefde doorverwijzen.

Schuiven naar boven